COMUNICAT OFICIAL

La Junta Directiva de la Federació Catalana de Motociclisme ha decidit per unanimitat no participar en cap dels actes relacionats amb la celebració del Gran Premi de Catalunya de MotoGP 2024. Aquesta decisió es pren com a senyal de protesta davant la política de gestió del Circuit de Barcelona Catalunya, la qual no ens permet posar a disposició dels nostres federats i federades la instal·lació pública de motor més important del país ni un sol cap de setmana aquesta temporada.

Malgrat les bones relacions amb els gestors del Circuit, la Federació només ha trobat esculls insalvables que fan impossible la celebració del Campionat de Catalunya de Velocitat 2024 al circuit de referència del nostre país.

Davant d’aquesta situació que considerem injusta cap a la FCM i tots els nostres associats, demanem una profunda reflexió tant del Govern com dels gestors del Circuit perquè reconsiderin una flexibilització de les condicions d’ús del circuit que ens permetin recuperar la cursa més especial i emblemàtica de la temporada.

A causa d’aquests greuges, la FCM vol escenificar el seu malestar no acudint en cap acte de celebració del Gran Premi de Catalunya de MotoGP 2024.

Entrada similar