JORNADA TEST I JORNADA PROCATMOTO, EL 16 DE FEBRER A MÓRA D’EBRE

Jornada Test

L’objectiu d’aquesta jornada és captar pilots de 6 a 16 anys amb ganes de formar part del Campionat de Catalunya de Promovelocitat, un certamen integrat per quatre categories:

  • PromoRACC GP2: Ohvale 190 – Pilots d’11 a 16 anys.
  • PromoRACC1: Ohvale GPO-160 – Pilots de 9 a 14 anys.
  • PromoRACC2: Ohvale GPO-110 – Pilots de 7 a 10 anys.
  • PromoRACC3: Polini 910 – Pilots de 6 a 9 anys.

La jornada test és totalment gratuïta i comptarà amb tota l’estructura tècnica i logística d’ETG. A més, els pilots participants rebran el suport de Pere Tutusaus, coach esportiu de la competició.

És imprescindible presentar-se a la jornada test amb granota, casc, botes i la resta de material necessari per realitzar la tanda, complint totes les mesures de seguretat.

Horari jornada test: A partir de les 10 h del matí.


INSCRIU-TE A LA JORNADA TEST GRATUÏTA

Si vols participar-hi, segueix els següents passos segons la teva situació:

Si disposes de Llicència federativa 2025 (Catalana o Homologada):

  • Inscriu-te a través de la zona privada de la web de la FCM a la jornada on vulguis assistir.

Si NO disposes de Llicència federativa 2025 però ja estàs registrat a la zona privada:

  1. Accedeix a la zona privada de la web de la FCM.
  2. Selecciona “Nova Llicència 2025 – Àmbit: Catalana – Curset 1 dia Minivelocitat” i procedeix al pagament corresponent.
  3. Una vegada hagis tramitat la llicència, inscriu-te a través de la zona privada de la web de la FCM a la jornada on vulguis assistir.

Si NO disposes de Llicència federativa 2025 ni tampoc de registre a la zona privada de la FCM:

  1. Registra’t a través de la web www.fcm.cat, mitjançant el botó “Donar-se d’alta”.
  2. Un cop hagis omplert les dades requerides, podràs tramitar la llicència.
  3. Accedeix a la zona privada de la web de la FCM i selecciona “Nova Llicència 2025 – Àmbit: Catalana – Curset 1 dia Minivelocitat”, procedint al pagament corresponent.
  4. Una vegada hagis tramitat la llicència, inscriu-te a través de la zona privada de la web de la FCM a la jornada on vulguis assistir.

Requisits per participar a la jornada test:

✔ Disposar de Llicència federativa 2025 (Catalana, Homologada o Curset 1 dia Minivelocitat).
✔ Portar granota, casc, botes i la resta de material necessari per complir les mesures de seguretat.

📝 Condicions: La inscripció a la jornada test dona dret a una tanda gratuïta durant l’horari establert.


Jornada Procatmoto

El mateix dia, la FCM també convoca una jornada Procatmoto, dirigida a tots els pilots que formen part del Campionat de Catalunya de Promovelocitat.

Aquesta jornada consistirà en un entrenament sota les ordres del coach de la competició, Pere Tutusaus.

💰 Les tandes de l’entrenament s’hauran de pagar directament al circuit de Móra d’Ebre.

Hora d’inici de la jornada Procatmoto: 10 h.

Entrada similar