CELEBRADA L’ASSEMBLEA GENERAL ORDINÀRIA DE LA FCM

La Federació Catalana de Motociclisme ha celebrat l´Assemblea General Ordinària aquest passat dimarts, 28 de maig, a la Sala David Moner de la Unió de Federacions de Catalunya, a la ciutat de Barcelona, on han quedat aprovats tots els punts de l’ordre del dia per unanimitat.

Entrada similar

  • |

    PRESENTADES LES 24 HORES MOTO BARCELONA CATALUNYA MARTIMOTOS

    Ja s’ha presentat oficialment l’edició 2025 de les 24H Moto Barcelona Catalunya Martimotos, que es disputaran el cap de setmana del 4 al 6 de juliol. L’acte, celebrat diumenge 15 de juny, va comptar amb la presència d’autoritats i organitzadors…

  • PRESENTAT EL “NOU IMPULS DEL MOTOCICLISME CATALÀ”

    La Federació Catalana de Motociclisme ha presentat aquest dimarts, 3 de febrer, el programa Nou Impuls del Motociclisme, un conveni amb la Conselleria d’Esports de la Generalitat que suposarà un increment quantitatiu i qualitatiu en la formació i la detecció…

  • HORARI D’ESTIU FCM

    A partir del dilluns 10 de juny i fins el 30 d’agost, l’horari de les oficines de la FCM serà de dilluns a divendres, de 8:00h. a 15:00h..