LA PROMOVELOCITAT ATERRA AL CIRCUIT D’ALCARRÀS

El circuit lleidatà ha acollit aquest passat cap de setmana la quarta cita del Campionat de Catalunya de Promovelocitat, la primera després de l’aturada estiuenca. La prova ha reunit un total de 22 participants en una jornada marcada per la bona climatologia i les altes temperatures.

Pel que fa a la categoria reina, PromoRACC GP2, Luke Goterris ha estat el dominador absolut de la jornada, adjudicant-se la pole position i les dues curses. A l’esprint, Izan Santos i Èric Da Silva han mantingut una intensa lluita per la segona posició fins a la caiguda de Da Silva a la vuitena volta, fet que ha permès Alonso Navarro completar el podi. A la cursa llarga, Goterris ha tornat a liderar de principi a fi, mentre Da Silva s’ha consolidat en la segona posició després d’uns primers compassos disputats amb Santos, relegat a la tercera plaça. A meitat de cursa, Navarro ha llançat l’atac sobre el pilot de l’Hospitalet de Llobregat per fer-se amb la tercera posició i augmentar la diferència fins al final.

Zaal Farhand i Leo Middelmann s’han repartit les victòries a PromoRACC1. Farhand, que havia aconseguit la pole position, s’ha adjudicat la cursa esprint després de mantenir-se enganxat a Middelmann durant tota la prova. Middelmann ha creuat la meta segon, malgrat rebre una penalització per avançar-se a la sortida, mentre que Àlex Pereiro ha completat el podi. A la cursa llarga, el guió s’ha capgirat a favor de Middelmann, que s’ha situat al capdavant des de la primera volta i ha imposat un ritme constant fins a la bandera de quadres. El pilot dels Estats Units ha acabat segon, a tres segons del guanyador, amb Pereiro novament tercer.

Marc Solés i Luca Castro han estat els dos grans protagonistes i guanyadors de la jornada de diumenge a PromoRACC2. El pilot de Torroella de Montgrí, després d’aconseguir la pole position a l’última volta dels segons entrenaments cronometrats, s’ha endut la cursa esprint. Castro ha liderat els primers compassos fins que Solés l’ha superat a la cinquena volta i ha començat a imprimir un fort ritme. Una volta més tard, Castro ha caigut, deixant via lliure a Solés, que ha aconseguit el triomf amb vuit segons d’avantatge sobre Hugo Urbano. Aritz Vega ha finalitzat en tercera posició.

A la cursa llarga, Solés ha protagonitzat una gran sortida i ha mantingut una intensa lluita amb Castro per la primera posició, fins que un problema amb el retén de la suspensió davantera l’ha obligat a retirar-se a la volta 11, en plena disputa per la victòria. Castro ha aprofitat l’abandonament per adjudicar-se el triomf, amb Urbano segon i Aleix Jové completant el podi.

A PromoRACC-E, Pol Cots ha estat el gran dominador de la jornada, imposant-se en les dues curses. A l’esprint, Cots ha liderat de principi a fi, mentre que Aritz Moreno i Dafne Álvarez ocupaven la segona i tercera posició. A les acaballes de la cursa, una forta caiguda de Moreno ha obligat a aturar la prova amb bandera vermella, deixant Álvarez en segona posició i Gisco Valero completant el podi.

A la cursa llarga s’ha repetit el domini de Cots, que ha tornat a liderar totes les voltes fins a la victòria. Moreno, recuperat de la caiguda, ha finalitzat segon, mentre que Álvarez ha finalitzat tercer.

La competició tornarà el pròxim 20 de setembre, novament a terres lleidatanes, aquest cop al Circuit de Juneda, que acollirà la cinquena prova de la temporada.

LES MILLORS IMATGES DE LA JORNADA

IMATGES: FB31 Motorsport 

Entrada similar