JORNADA TEST PROMOVELOCITAT AL CIRCUIT D’ALCARRÀS
El diumenge 26 de novembre, a les 11h.
La Federació Catalana de Motociclisme celebrarà una jornada test de la Copa Catalana de Promovelocitat el proper diumenge, 26 de novembre, al circuit d’Alcarràs, per a tots aquells pilots que vulguin conèixer de primera mà el projecte de la Copa Catalana de Promovelocitat 2024.
Els pilots que assisteixin a la jornada test podran provar les joies de la corona d’aquesta competició: les Ohvale 110cc (PromoRACC2), 160cc (PromoRACC1) i la flamant 190cc (PromoGP2), així com la Polini 40cc (PromoRACC3), que enguany inclourà una categoria Open.
Per poder participar a la jornada test gratuïta convocada per la FCM caldrà disposar de Llicència en vigor (Catalana, Homologada o Llicència Entrenament 1 dia Minivelocitat).
La Copa Catalana de Promovelocitat és un certamen ideal per iniciar-se en la velocitat en circuits Kàrting. Disposem de categories per a totes les edats i d’un coach esportiu perquè l’aprenentatge i la progressió siguin constants. També comptem amb el suport tècnic de l’Escola Tècnica de Girona a totes les curses i d’un calendari d’entrenaments gratuïts per a tots els pilots de la competició.
JORNADA TEST
Si vols gaudir de la jornada test gratuïta al circuit d’Alcarràs, segueix els següents passos:
Si disposes de Llicència federativa 2023 (Catalana o Homologada):
Inscriu-te a les tandes a través de la zona privada de la web de la FCM – (26 de novembre / Jornada Test Ohvale-Polini a Alcarràs).
Si NO disposes de Llicència federativa 2023, però ja estàs registrata la zona privada:
Accedeix a la zona privada de la web de la FCM i selecciona “Nova Llicència 2023 – Àmbit: Catalana – Entrenament 1 dia Minivelocitat – procedir al pagament corresponent (14€ euros).
Una vegada hagis tramitat la llicència, inscriu-te a les tandes a través de la zona privada de la web de la FCM – (26 de novembre / Jornada Test Ohvale-Polini a Alcarràs)
Si NO disposes de Llicència federativa 2023 ni tampoc de registre ala zona privada de la FCM:
Registra’t a través de la web www.fcm.cat mitjançant el botó “Donar-se d’alta”. Un cop hagueu omplert les dades requerides, ja podreu tramitar la llicència.
Accedeix a la zona privada de la web de la FCM i selecciona “Nova Llicència 2023 – Àmbit: Catalana – Entrenament 1 dia Minivelocitat – procedir al pagament corresponent (14€ euros).
Una vegada hagis tramitat la llicència, inscriu-te a les tandes a través de la zona privada de la web de la FCM – (26 de novembre / Jornada Test Ohvale-Polini a Alcarràs)
Dia: diumenge 26 de novembre del 2023.
Lloc: circuit d’Alcarràs.
Horari: 11:00h.
Pilots (nenes i nens), a partir de 4 anys.
Requisits:
– Disposar de Llicència federativa 2023 (Catalana o Homologada o Entrenament dia minivelocitat).
– Disposar de granota, casc, botes i la resta de material necessari per poder realitzar la tanda complint totes les mesures de seguretat.
Condicions: La inscripció a la Jornada test dona dret a una tanda gratuïta.




