JORNADA DE SELECCIÓ D’ENDURO PER AL PROGRAMA DE TECNIFICACIÓ 2026–2027

La Federació Catalana de Motociclisme obre el procés de selecció per formar part del Programa de Tecnificació d’Enduro 2026–2027 amb la convocatòria d’una Jornada de Selecció dirigida a joves pilots en edat d’ESO.

La jornada se celebrarà el pròxim 27 de juny de 2026 al Circuit Verd de Moià, en horari de 9:00 h a 14:00 h, i servirà per valorar el nivell tècnic i esportiu dels participants amb l’objectiu de configurar els grups de treball de la nova temporada.

Requisits de participació

Podran participar-hi els pilots nascuts entre 2014 y 2009 que compleixin almenys un dels següents requisits esportius:

  • Haver finalitzat entre els 3 primers classificats en alguna prova del Campionat de Catalunya d’Enduret 2025 o 2026
  • Haver guanyat algun Enduro Country 2025 o 2026 o ser dels 3 primers classificats finals
  • Haver estat seleccionat en jornades de tecnificació anteriors

La participació quedarà subjecta a la revisió i valoració tècnica per part de la Federació Catalana de Motociclisme.

Inscripcions obertes

La jornada és gratuïta. Per formalitzar la inscripció, cal emplenar el següent formulari.

Un cop revisada la sol·licitud, els participants rebran la confirmació per correu electrònic.

L’assistència a aquesta jornada és indispensable per optar a formar part del Programa de Tecnificació d’Enduro 2026–2027.

INSCRIPCIÓ

Entrada similar

  • LA FCM CONVOCA EL CAMPIONAT TERRITORIAL DE GIRONA DE TRIAL 2025

    La Federació Catalana de Motociclisme ha anunciat el calendari del Campionat Territorial de Girona de Trial 2025, que constarà de set proves puntuables repartides al llarg de l’any: Detalls del campionat El Campionat Territorial de Girona de Trial 2025 serà…

  • LLICÈNCIES 2026

    L’Assemblea General Ordinària de la Federació va aprovar el passat dimarts, 16 de desembre, els imports de les llicències 2026.Les llicències 2026 es podran començar a tramitar a partir del dia 22 de desembre, tot i que no entraran en…

  • PRESENTADA A ROSES LA GALA DELS CAMPIONATS DE CATALUNYA

    Ahir es va presentar a Roses la gala anual de la Federació Catalana de Motociclisme, que se celebrarà el proper dissabte 24 de gener al Teatre Municipal de la localitat de l’Alt Empordà. L’acte de presentació va comptar amb la…

  • |

    CASTELLOLÍ ACULL LA TERCERA PROVA DE TRAMS CRONOMETRATS

    Les instal·lacions del Parcmotor Castellolí han estat la seu, aquest passat diumenge 2 de juny, de la tercera prova de la temporada de la Copa Catalana de Trams d’Enduro. La cursa ha estat marcada per la calamarsada del dia previ,…