|
La Copa Catalana de Promovelocitat viurà la seva darrera prova de la temporada al circuit Motorland Aragón d’Alcañiz el proper 16 d’octubre, després que el promotor d’aquest campionat ha confirmat ja el dia i l’escenari de la cursa que quedava pendent per ultimar el calendari d’aquesta temporada.
Els desacords amb la Federació Aragonesa que van motivar la suspensió d´aquesta prova fixada inicialment pel mes de maig, ja han estat solucionats i d’aquesta manera la Copa de Promovelocitat es tancarà aquest any al circuit aragonès, i d’aquesta manera, els nostres joves pilots tindran la il·lusió de conèixer un traçat nou i diferent dins la seva etapa d’aprenentatge en el món de la velocitat.
Abans de la prova que tancarà la temporada, els joves pilots de la Promovelocitat hauran d’afrontar tres proves mes als circuits d’Alcarràs, Osona i Mora d’Ebre.
|